Ihana perhelomanvietto, jonka aikana tapasimme ammattilaistiimin, joka oli käytettävissä, huomaavainen, ystävällinen ja ammattitaitoinen.
Vietimme yhden yön tässä hotellissa. Sänky oli mukava ja huone ja kylpyhuone olivat siistit. Se on hyvällä paikalla, lähellä kaikkia palveluita. Henkilökunta oli erittäin miellyttävää.
Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja avuliasta, pieni parvi oli ainutlaatuinen, parisängyn patja oli mielestäni hieman liian kova, mutta ihan kelvollinen. Sijainti oli hiljainen.