Erittäin hiljainen hotelli, hyvällä paikalla.
Miellyttävä, huomaavainen ja erittäin ystävällinen henkilökunta. Turvallinen pysäköinti. Erinomaiset vuodevaatteet, loistava aamiainen.
Mukava hotelli, lämmin vastaanotto, hyvä vaikutelma ensimmäisellä vierailullamme. Palaamme varmasti.
Alueen läpi kulkiessani tarvitsin mukavan ja kohtuuhintaisen hotellin yhdeksi yöksi. Olin erittäin positiivisesti yllättynyt palvelusta, hinnasta ja huoneen siisteydestä.