Erittäin lämmin vastaanotto. Vain muutaman askeleen päässä satamasta. Yksinkertaiset mutta erittäin mukavat huoneet.
Puutarha on upea.
Suosittelen tätä majoituspaikkaa lämpimästi.
Erittäin mukava sijainti, hyvin hoidetut huoneet, erittäin ystävällinen isäntä/emäntä, ajatus siitä, että aamulla saa aamiaisen hotellin vieressä olevasta leipomosta ja syö sen erittäin viihtyisässä
Talo sijaitsee erittäin kätevästi lähellä satamaa ja Barfleurin keskustaa, jossa on useita hyviä ravintoloita. Vastaanottovirkailija oli ystävällinen ja avulias.