Olemme tulleet Niglolandiin 19 vuoden ajan, ja puiston taika tekee viehätyksensä joka kerta. Hotellin henkilökunnan (Mylene, Anthony) tervetulotoivotus ja palvelujen laatu ovat täydellisiä.
Loistava hotelli, joka voi olla hieman tyyris, jos matkustat perheenä ruuhkapäivinä (tapauksessamme Halloween).
Iso kiitos Hôtel des Piratesin miehistölle, joka sai meidät unelmoimaan ystävällisyydellään ja anteliaasti! Ei ainuttakaan väärää viestiä tervetulotoivotuksessa tai palvelussa.