Maaginen hotelli, täydellisesti sisustettu, lämpimästi tervetullut, odotuksemme ylittävä palvelu ja herkullinen ruoka. Omistaja on uskomattoman huomaavainen, lämmin ja välittävä.
Sveitsistä tulleina olimme innoissamme isäntien lämpimästä vastaanotosta ja ystävällisyydestä.
Erittäin lämmin vastaanotto. Omistaja on viehättävä ja erittäin ammattitaitoinen. Ateria ja aamiainen olivat erinomaisia, ja huone oli täydellinen. Tahrattoman puhdas. Upea löytö.
Ihana paikka, todella lämmin vastaanotto. Meillä oli onni saada aidosti ystävällinen sielu (Carine). Kiitos hänelle hänen huomaavaisuudestaan, lempeydestään ja inhimillisyydestään.
Aivan huippuluokkaa!
Rauhan tyyssija. Poikkeuksellinen majoituspaikka. Usein matkustavina ja lukuisilla työmatkoilla emme ole koskaan kokeneet mitään vastaavaa!
Tuhannet kiitokset uskomattoman lämpimästä vastaanotosta myöhäisestä saapumisestamme huolimatta.
Paikka on upea, tyylikkäästi sisustettu. Huone oli hyvin varusteltu ja vuodevaatteet erittäin mukavat.