Palasin tähän hotelliin useiden vuosien jälkeen, ja se on jälleen kerran suosikkini Puolassa. | Se on hiljainen ja mukava. Ravintola on avoinna klo 22 asti (mikä on melko harvinaista Opolessa).
Se oli ihana oleskelu.
Erittäin tunnelmallinen paikka loistavalla paikalla – lähellä kaikkea.
Ravintola: sisustus on upea. Ruoka on herkullista ja palvelu on kuin kirsikka kakun päällä.
Lämmin vastaanotto, kaunis ja tilava huone (puuseinät) näköalalla Oder-joelle. Hissi on käytettävissä. Huoneessa on runsaasti säilytystilaa.
Vietimme viikonlopun perheeni luona. Lapset toivotettiin tervetulleiksi huoneeseensa tarjoiltujen pehmolelujen ja mehun kera, ja saimme myös kinuskia.
Tämä paikka todella antaa sinun rentoutua ja unohtaa arjen stressin. Hoidot olivat fantastisia, ja henkilökunta (erityisesti Dagmara) loi rauhallisen, ystävällisen ja ammattitaitoisen ilmapiirin.
"Tyttöjen viikonlopun" aikana meillä oli mahdollisuus kokea, kuinka ihana tämä paikka on. 😊
Hyvä tunnelma, herkullinen ruoka, siisti ja viihtyisä kylpyläalue, jossa sinua tervehtii hymyilevä
Poikkeuksellinen hotelli. Huoneet ovat suuria ja erittäin puhtaita. Huoneessa on saatavilla vettä, teetä ja kahvia. Lämmin ja tuoksuva.
Annan sille 5 tähteä, koska: se on loistava sijainti, lähellä monia mielenkiintoisia paikkoja, se on uskomattoman hiljainen, hotelli ei ota lapsia vastaan, ei ole vastaanottoa, joten kukaan ei roiku
Mieheni ja minä vietimme yhden yön palatsissa, kulkimme läpi. Saimme tekstiviestikoodit huoneisiin, herkullinen aamiainen sisältyy hintaan ja mukavimmat patjat, joilla olemme koskaan nukkuneet.
Tällaista paikkaa on harvoin löytää. Kaunis sijainti ja ympäristö romantiikoille. Monien vuokrattavien huoneiden sisustus on erinomainen. Loistava paikka suurille juhlille.
Todella tunnelmallinen paikka, ehdoton helmi, joka erottuu ympäröivästä alueesta.
Suosittelemisen arvoinen paikka! Kaunis puutarha, joka luo ainutlaatuisen tunnelman. Herkullinen ruoka ja ystävällinen palvelu.