Sijainti on täydellinen — kävelymatkan päässä historiallisesta keskustasta, mutta silti rauhallisella paikalla. Huone oli ok, sängyt olivat mukavat. Henkilökunta on erittäin ystävällistä ja avuliasta.
Hotelli oli hyvin hoidettu ja henkilökunta oli ystävällistä. Huone oli siisti ja sänky mukava. Meluongelmia ei ollut, joten nukuin hyvin.
Intiimi hostelli, jolla on hyvä arvo. Upeita suihkuja 10/10
Mukava hostelli — enemmän hotelli. Omistajat ovat kuitenkin ystävällisiä ja aamiainen on mukava!
Sijainti on täydellinen, monia ravintoloita ympärillä, plaza vea aivan päivittäistavaroiden tiellä.
Esteettömyys, ystävällinen vastaanotto ja neuvoja retkistä, vierailukohteista ja ruokapaikoista, jos haluat mennä ulos.