En löytänyt huonetta tavallisista hotelleistani, joten tutustuin tähän vaihtoehtoon. Pidin siitä, vaikka siinä on kaksi haittapuolta: siellä ei ole ravintolaa ja se on aika kaukana keskustasta.
Nautin todella vierailustani saapumishetkestä lähtien. Pidin rakenteesta sekä sisältä että ulkoa, ja tunnelma oli rauhallinen ja turvallinen.
Se on erittäin mukava ja äärimmäisen siisti paikka. Henkilökunta on uskomattoman ystävällistä, tilat ovat täydellisessä kunnossa ja kuntosali on pieni mutta erinomainen paikka kardiotreenille.