Minulla oli erittäin hyvä kokemus. Sijainti on erinomainen, aivan rannan vastapäätä, ja hotellissa on miellyttävä ja rento tunnelma.
Nykyisestä taloustilanteesta huolimatta.
Ihmiset ovat erittäin ystävällisiä ja hymyileviä
Ja erittäin kunnioittavia.
Hotelli on siisti, ja alkoholijuomat ja ruoka tarjoillaan erittäin hyvin.
Vierailumme tässä hotellissa oli erittäin positiivinen.