Ihana paikka yöpyä. Alusta asti meidät toivotettiin tervetulleiksi. Darlene oli todella mahtava isäntä. Meillä oli todella hauskaa täällä ja juttelimme paljon. Aamiainen oli aivan herkullinen.
Saimme heti alusta alkaen lämpimän vastaanoton, ja emäntä (Darlene) on uskomattoman lämmin ihminen, joka saa sinut heti tuntemaan olosi kotoisaksi.
Darlene on ihana emäntä! Tunsimme olomme erittäin mukavaksi kahden hengen huoneessa. Huoneessa oli suklaata, joka oli todella makeaa.
Huone ja kylpyhuone olivat hyvän kokoisia.
Jos etsit viihtyisää paikkaa upeilla ja unohtumattomilla näkymillä, suosittelen tätä lämpimästi! Se on erittäin lämminhenkinen talo, jossa on kaikki mitä tarvitset!
Upea merinäköala, upeat mukavuudet ja erittäin ystävälliset ihmiset. Huoneisto on puhdas ja siinä on kaikki mitä tarvitset. Hinta/laatusuhde on erinomainen. Suosittelen lämpimästi 👍
Upea näkymä tästä huolella pidetystä kodista, jossa on ystävällisiä isäntiä. Kaikista mukavuuksista huolehditaan — aamukahvistasi tai teestä shampoon ja vartalonpesuun.