Mieheni ja minä menimme äskettäin naimisiin Bonniebrook Lodgessa viime kesänä ja se oli PARAS päätös! Se todella ylitti odotuksemme, ainutlaatuisesta sijainnista meren rannalla, erittäin mukavasti.
Ruoka oli upeaa, palvelu moitteetonta ja sijainti ja näköala lyömättömät! Loistava valikoima hienoja viinejä ja siellä ruokaileminen on aina herkullista!
Yövyin itäpuolen kattohuoneistossa. Näköala oli upea. Oli hienoa, että huoneessa oli todella hiljaista ja kaikki oli hyvässä kunnossa, siistiä ja järjestettyä.