Täällä on aivan kaunista. Aamiainen ja illallinen olivat herkullisia ja tyypillisen japanilaisia. Sijainti on fantastinen, ei kaukana rannalta. Sängyt ovat uskomattoman mukavat.
Erittäin miellyttävä kotimajoitus Okinawassa! Majoitus on erittäin siisti, hyvin hoidettu ja todella mukava. Kaikki tarvittava on lainattavissa! Märkäpuvut, aurinkorasva jne.
Upea oleskelu Homestay Kuchassa. Kauniit huoneet, mukavat sängyt, kaikkialla talossa on tahrattoman puhdasta. Takako on erittäin ystävällinen vieras, joka pitää aina huolta kaikesta talossa.