Yövyimme tässä majatalossa pariskuntana vauvan kanssa helmikuun lopulla. Ulkona oli vielä melko kylmä, mutta saapuessamme paikka oli lämmin ja viihtyisä.
Vietin viikon Gurst Hotel Saikaan Aoissa yksin matkustajana. Se oli erittäin puhdasta, turvallista ja mukavaa matkustaessani Japanin läpi.
Olen kotoisin Higashi-Maizurusta, mutta halusin luoda mahdollisuuden nauttia Nishi-Maizurusta, joten jäin vanhempieni kotiin ja sitten Saikaaniin.