HEI kaikki tämän lukevat. LOMA ON PÄÄTTYNYT! LILLA (virallinen vaimo) JA MINÄ VIETIMME TÄÄLLÄ 10 päivää.
Kaikki oli erinomaista: sijainti, huoneet, siisteys, näköala.
Hei teille lukijoille.
Lilla ja minä olimme vieraina 10 päivää, mitäpä voin sanoa?
Erinomainen oleskelu!
Huone oli tilava ja mukava ja moitteettoman puhdas. Arvostimme yhteisiä tiloja ja keittiön käyttöä.