Ei kovin kätevää päästä, hyvää kotitekoista ruokaa… erittäin ystävällinen ja avulias.
Erinomainen kokemus kaikilla tavoilla: vieraanvaraisuus, ystävällisyys, siisteys, ja mitäpä voin sanoa upeasta kokista Andreinasta (10 tähteä).
Kiitos kaikesta.
Palaamme takaisin.
Erittäin mukava paikka Scurtabon pikkukaupungissa, jossa voit syödä erinomaista ja runsaasti kohteliaan ja avuliaan henkilökunnan kanssa (jopa jutellaksesi paikan päällä) ja laadukasta viiniä,