Isäntämme ehdotti ravintolaa lounaaksi. Ja se oli erittäin hyvä kokemus. Mukava ruokalista eri vaihtoehdoilla. Rauhallinen ja rento tunnelma, ystävällinen henkilökunta ja kaunis näköala.
Tapa, jolla söimme täällä, on sanoinkuvaamaton. Saamamme palvelu oli moitteetonta, ja huomaavainen, ystävällinen henkilökunta oli aina valmis vastaamaan kaikkiin tarpeisiimme.
Ihana hotelli kauneimmalla paikalla viehättävän maalattujen kujien ympäröimänä.
Erittäin siisti. Aamiainen oli erinomainen ja runsas.
Kiinteistö erinomaisella panoraamapaikalla; Aamiainen ok; Erinomainen henkilökunta; Parvekkeet ja panoraamaterassi vieraille; Toisaalta terassien välinen väliseinä on noin metrin matala, joten sen
Yövyimme tässä majoituspaikassa perheenä, ja täytyy sanoa, että rakastin sitä. Sijainti on upea; tuntuu kuin olisi risteilyaluksella, ja täytyy sanoa, että olin myös tyytyväinen aamiaiseen.
Merinäköala on upea. Aamiainen tarjoillaan terassilla, josta on henkeäsalpaava panoraama. Koko paikka on puhdas ja hyvin hoidettu erittäin ystävällisen ja huomaavaisen henkilökunnan toimesta.