Suuri huone on erittäin tilava ja ihanteellinen 4-5 hengelle. Pysäköin lähistölle kahdeksi päiväksi ja kävelin kaikkialle.
Hyvä kokemus, erittäin hyvällä paikalla. On totta, että kylpyhuone on hieman hankala, koska se on aivan sängyn päädyn vieressä ja siinä on lasiseinä.
Hinta-laatusuhde on uskomattoman vaikuttava. Kiinteistö on todella kaunis, sisustettu Salenton tyyliin, täysin remontoitu ja huolellisesti ylläpidetty.