Soitin kerran ja minulle kerrottiin, että lähtöaika olisi lauantaina klo 14. Voisiko tällaista tapahtua?
Olimme lomalla Shalom-hotellissa, upeassa paikassa, siisti, puhdas ja miellyttävä katsella. Erinomaista palvelua ja herkullista ruokaa ja kaikkea oli runsaasti!
Erittäin mukava hotelli, meluisa viikonloppuisin ja erittäin vaikea saada palvelua, erinomainen uima-allas, joskus ruoka ei ollut tuoretta, vietimme viikon ja kaksi ensimmäistä päivää meillä oli