Olimme helmikuun puolivälissä, ja hotellin ruoka oli todella hyvää.
Pidimme kovasti lastenmaan uima-altaasta, se oli mahtava ja altaalle pääsee käytävällä.
Kaiken kaikkiaan kohtuullinen ja siisti hotelli. Siivous oli päivittäin, pyyhkeet vaihdettiin säännöllisesti ja tohvelit ja kylpytakit odottivat myös huoneessa – positiivinen asia.
Täydellinen perheloma! Se oli ihana sapattitunnelma, herkullista ruokaa, siistejä ja miellyttäviä huoneita ja todella rentouttava viikonloppu. Nautimme myös kibbutsin kierroksesta sapattina!