Hyvä tunnelma, viihtyisä paikka, paras palvelu. 3 lausetta tälle Santika Pasir Koja — hotellille. Tilat ovat varsin täydelliset, huoneet ovat erittäin esteettisiä ja sijainti on erittäin strateginen.
Ensimmäistä kertaa täällä käydessäni en pettänyt odotuksiani. Sisustus on mukava eikä liikaa.
Ruoka oli herkullista, kojuja oli runsaasti ja valikoima laaja. Palvelu oli erinomaista. Tunnelma oli miellyttävä ja paikka viihtyisä.