Olimme erittäin tyytyväisiä hotelliin! Sijainti on fantastinen, ja ympäröivillä kaduilla on runsaasti pysäköintitilaa sesongin ulkopuolella.
Olimme hotellissa viikon ja kaikki oli hyvin. Meillä ei ollut ongelmia melun kanssa, kuten monet ovat maininneet. He pitivät täydellisesti huolta siisteydestä, heillä on myös kuntosali ja uima-allas.
Tämä paikka sijaitsee ihanteellisella paikalla vain minuutin kävelymatkan päässä kaupungin pääaukiolta, jossa on ihana valikoima ravintoloita ja baareja.