Erittäin ystävällinen henkilökunta, herkullinen ruoka, erittäin hyvä aamiainen.
Kaikki oli hienoa, vain saapumisajasta oli väärinkäsitys.
Rakastin majataloa. Se oli viihtyisä, siinä oli hyvä pohjaratkaisu, upea lämmitys, se oli erittäin tarkkaavainen, siinä oli herkullista ruokaa ja se oli tarkkaavainen jokaiseen yksityiskohtaan.