Yövyimme täällä lauantai-iltana. Erittäin ystävällinen ja vastaanottavainen henkilökunta antoi meidän päästä huoneeseen aikaisin, mikä oli erittäin kätevää. Huone täydellinen ja mukava sänky.
Käymme King Alfredissa joka sunnuntai ja joskus useamminkin.
Koko kokemus on fantastinen eikä ole koskaan pettänyt odotuksia.
Järjestin 70-vuotissyntymäpäiväillalliseni 10 hengelle ihanassa, hiljaisessa ruokasalin osassa. Upea palvelu ja ruoka ja juomat, kiitos Alfin tiimille, joka teki illastani niin erityisen.
Saavuimme Lainston House Hotelliin juhlistamaan 61-vuotishääpäiväämme ja saimme heti ystävällisen, avuliaan ja seurallisen vastaanoton.
Söin siellä iltapäiväteetä tällä viikolla. Mikä herkku. Se oli aivan mahtavaa. Ruoka ja palvelu olivat erinomaisia. Loistava sijainti, vielä parempi ulkona kesällä. Joten tulen ehdottomasti takaisin.
Vietimme Lainston Housessa todella rentouttavat ja nautinnolliset kaksi päivää. Henkilökunta oli poikkeuksellista, kuten myös itse kaunis talo. Ruoka oli erinomaista ja se oli riittävä syy palata.
Söimme sunnuntaipaistin, ja sanoisin jopa, että se oli sensaatiomainen. Naudanrinta oli niin mureaa, että se suli suussa.
Lempipubini Winchesterissä! Minusta on tullut jonkinlainen perinne vierailla Alfred Suuren luona ja piipahtaa Old Vine — pubissa nauttimassa ihana tuoppi Saxon Bronzea.
03.01.26 Upea vanha pubi Winchesterin keskustassa katedraalia vastapäätä – jonka pystyimme ihailemaan pöydästämme. Tunnelma oli lämmin ja vastaanottavainen.
Alex on upea isäntä! Koti on 200 vuotta vanha. Se on erittäin keskeisellä paikalla, joten keskustaan pääsee kävellen. Vaikka ilmastointia ei ole, yöpyisimme siellä silti uudelleen.
Tämä on upea pieni majoituspaikka aivan Winchesterin sydämessä. Alex oli loistava isäntä ja todella huomaavainen, erityisesti majoittaessaan ja aamiaisella.
Halusi omituisen, ikimuistoisen, englanninkielisen kokemuksen ja sain sen. Fantastisen avulias isäntä. Upea aamiainen ylenpalttisesti sisustetussa huoneessa. Nukkui hyvin.