Kävimme The Crownissa lyhyellä varoitusajalla, koska toinen tapahtumapaikka oli pettänyt meidät uudenvuodenaattona.
Sekä palvelu että ruoka olivat erinomaisia ja hintansa arvoisia.
Hieno pieni paikka, suosittelen sitä lämpimästi.
Henkilökunta oli fantastista — etenkin Gorgie, joka teki kaikkensa tehdäkseen lyhyestä vierailustamme täydellisen.
Loistava pubi, mahtava henkilökunta, kaikki ovat erittäin ystävällisiä.
Ruoka, jota söimme, oli "pubiruokaa", mutta 5 tähden laatua. Todella hyvää vastinetta rahalle ja täydellisesti valmistettu.
Ainutlaatuinen hääpaikka – uskomattomat näkymät ja moitteeton yksityiskohtien huomioiminen!
Meillä oli upein perhetilaisuus hotellissa, ja kaikki oli yksinkertaisesti täydellistä alusta loppuun!
Kauniit näkymät joka puolella! Kiitos Rachelille ja muulle henkilökunnalle välittämisestä ja anteliaisuudesta! Uima-allas oli lämmin, puhdas ja todella hauska! Ulkoporeallas on ihana.