Lämpimistä kaupungeista tuleville suosittelen lämpimien vaatteiden ottamista mukaan, koska kyseessä on kylmä kaupunki… Pidin siitä todella paljon, hotelli on erinomainen ja kaupungissa on aika kylmä…
Minulla oli ilo yöpyä tässä viehättävässä paikassa, jossa jokainen yksityiskohta välittää huolenpidosta, mukavuudesta ja rauhasta.
Paikka on ihana, palvelu on moitteetonta, kaikki on erittäin siistiä ja hyvin hoidettua.