Mikä upea paikka! Niin rentouttava ja henkilökunnan vastaanotto oli yhtä upeaa. Juuri Neerimistä. Varaa uudestaan, ehkä ensi vuonna.
Erittäin suositeltavaa!
Kiitos kaikille.
Täydellinen joko perhelomalle, romanttiselle viikonlopulle tai tyttöjen viikonlopulle!
Palvelu oli erinomaista. Varasimme myös booking. Comin kautta, mikä oli superhelppoa.
Yövyin täällä hiljattain muutaman ystävän kanssa.
Huoneet olivat mukavat ja siistit, viihtyisät, söpöt ja melko hintaiset. Valitettavasti ikkunoissa ei ole lasia, ja ystäväni paleli yön aikana.