Tämä on ylivoimaisesti paras hotelli, jossa olen koskaan yöpynyt, ja huone on upea.
Tämä on ehdottomasti yksi unelmien listalla olevista.
Et olisi voinut löytää parempaa paikkaa kuin tämä.
Yövyimme täällä yhden yön ja meillä oli erittäin miellyttävä kokemus.
Huone oli suuri ja tilava, ja sänky oli erittäin mukava – täydellinen hyviin uniin. Kaikki oli puhdasta ja hyvin hoidettua.
Tämä paikka on todella ihana. Suuri huone, jossa on tämä upea peili. Sisustus siisti ja tyylikäs. Mukava sänky ja reilun kokoinen kylpyhuone. Mukava sohva.
Upeat näkymät, kaunis koti ja omistaja on kohtelias ja hänen kanssaan oli mukava jutella. Kaiken kaikkiaan suosittelen lämpimästi seuraavaa yötäsi varten.
Majoittui siellä 2 yötä talo oli loistava, ja siinä nukkuisi 14 ihmistä, niin hienoa, jos sinulla olisi paljon ihmisiä, joille vuodepaikkaa löytyy. Upeat näkymät.