En voisi olla tyytyväisempi yöpymiseeni Oakey Motor Innissä.
Huoneen laatu ja siisteys olivat poikkeuksellisia. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja antoi mielellään neuvoja ja tietoa alueesta.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Yövymme aina Oakey Motor Innissä, kun olemme kaupungissa. Huoneet ovat siistejä ja mukavia, henkilökunta on ystävällistä ja aamiainen on erinomainen. Suosittelen lämpimästi!
Aina mahtava oleskelu. Ainoa paikka, jossa majoitumme siellä päin ollessamme. Henkilökunta on aivan mahtavaa. Tilattava aamiainen on tuoretta ja herkullista. Huoneet ovat tahrattomat ja mukavat.