Strateginen sijainti kyllä. Huoneessa haisee tupakalle ja on tunkkainen. Onneksi on ikkuna, jotta ilma pääsee tulemaan sisään ja ulos. Vanhan koulun hotellityyppiä.
Huone on siisti, ruoka on herkullista, ja hotellissa oleskeluni aikana tunsin oloni erittäin mukavaksi, varsinkin koska siellä on uima-allas ja kuntosali, joten voin tehdä liikuntaa katsellen lasten
Yövyin täällä vuonna 2019 ennen pandemiaa ja olin erittäin tyytyväinen. Uima-allas oli puhdas, aamiainen monipuolinen, huoneet olivat siistejä ja ilmastointi viileä.
1. Hiacea käytettäessä esteettömyys on erittäin rajoitettua, etenkin mutkissa.
2. Huone on tähän mennessä hyvässä kunnossa. Ainoa haittapuoli on, että televisiossa ei ole kanavia.
Toisen kerroksen ylähuoneen viemäri näyttää olevan lopussa tukossa, koska veden pääsy on vaikeaa. Loput ovat kaikki erittäin mukavia, moderneja ja parhaita. Siellä on myös oma uima-allas… 🏁🏁🏁👌🥳
Suosittelen tätä paikkaa lämpimästi erityiseen juhliin. Ystävälläni oli täällä parhaat syntymäpäivät, tunnelma on hauska ja rento.