Vietimme täällä juuri viikon perheemme kanssa. 4 aikuista / 2 lasta.
Lapset pitivät kovasti!
Me nautimme myös valtavasti!
Lämpimän sään vuoksi varasin spontaanisti yön tyttärieni kanssa, ja tämä on ehdoton pakollinen. Täydellinen yhdelle huoneelle, mutta myös jopa 10 hengen perheelle.
Yövyimme yhden yön tässä erittäin ihanassa majatalossa. Meidät, perhe, jolla on kaksi lasta, 13 — ja 16-vuotiaat, otettiin lämpimästi vastaan.